Owner Post Them Follow Dash



Neina
Neina Story

assalamualaikum..


macam mana boleh jumpa blog ni? btw, hai!
cecepat la tekan pangkah dlm kotak merah tu kalau taknak rasa annoying bila baca.
i make it simple for u dear

what you need

Live your life to the fullest!
[since 2012]


CREDIT TO :
Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan

exam2x !!

Heyz my bloggy ..=]
hari niy pnye entry tlis wktu tngahari plak..
mlam niy kne study..esk ada final exam..
erm,,btw today is more better than yesterday..
alhamdulilah..
klau boleh dh xnk pkir lagi tntng ape yg brlaku..biar la..
let by gone be gone..
i have my own decision..so,,nobody can intefere my personal life..
thankz to all my "family" yg support aq slame niy..love u all ketat-ketat..hihi :D
ok,,now..focus on examination..
first week subject teras..second week subject yg "berat" bagi aq..
grrrr..= ='
kali niy x boleh dpat low marks lgi..
dah janji dgn mama nk wat yg trbaik mse final exam nnty..
so,,this is it..
hope i won't dissapoint my mom again..and also my 'papa'
about him..
hurm,,i hope that u will focus more about study my dear..
forget about us for just a second
i know u can..^_^