Owner Post Them Follow Dash



Neina
Neina Story

assalamualaikum..


macam mana boleh jumpa blog ni? btw, hai!
cecepat la tekan pangkah dlm kotak merah tu kalau taknak rasa annoying bila baca.
i make it simple for u dear

what you need

Live your life to the fullest!
[since 2012]


CREDIT TO :
Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan

My 8 teen birthday :)

Dear my bloggy :)
alhamdulilah hari ni masuk 18 tahun aku hidup . sekali lagi alhamdulilah :D
i'm so exciting to write about ! hui hui :D
my 8 teen birthday today was so meaningful :) okay2, ini semua telah dirancang oleh Mohamad Noor Afiq .
yang mnjadi orang kuat nye pulak Aineena John Afendi . ha . memang menjadi lah plan diaorang! 
mula-mula, afiq ajak jumpa masa birthday . lama dah dia cakap pasal benda ni . jumpe? ouh, okay :)
malam semalam , tiba-tiba cakap tak dapat datang  sebab ada kerja . 
okay, okay, i'm trying to control myself on that time . sapa tak marah bila dah janji nak jumpa tapi tetibe cancel? sape2 pun mesti marah kan . grr . okay takpe, cuba faham dia ada kerja even hati kata tak nak paham . tadi rasa macam tak nak pergi jer, tapi kawan punya pasal nak jumpa buah hati dia, aku pergi 
jugak la walaupun dgn muka masam . haha . ok, sampai sana, duduk sorang2, tgk kwan brbual2 
dgn buah hati dia . dalam hati cakap "untung la dapat jumpa" . then tiba2 masa tgh online kat sana tadi, aku nampk sorang guy ni pakai baju purple sambil bawak teddy bear warna purple dtg kat meja yg aku duduk 
tu . oh maiii . afiq !! terbuntang luas mata aku memandang . eh eh berangan ke? tepuk pipi ckit,
okay betul . hui hui . belum sempat duduk lagi, he said 'happy birthday awak' sambil 
bagi teddy bear tu . hilang segala idea aku nak merajuk seminggu bagai . haha :D


eh kejap2, ini baru kezutan yang pertama . ada lagi . yang kedua ni lagi mengejutkan .
lepas duduk sembang2 tu dia cakap nak gi toilet . then aineena pun cakap nak pgy toilet . err.
yang dua2 nak pgy toilet ni knp? okay2 . aku duduk sorang2 kat situ . 
then tetibe ada dgr suara org berdehem . bila aku toleh belakang, ada Dayah, Aineena, Nani, Opie, 
semua nyanyi lagu happy birthday . then afiq pun datang bawak kek . oh maiii . terharu nya :')
aku peluk cium sorang2 . KECUALI AFIQ . hui hui, blom boleh :D
then, i look at him . he said "surprise !" . hahaha . i'm really happy today my dear . 

   
Teddy ni nama 'Cik Siti' ..



zul, lan , naz datang lambat sikit . tapi mmg best bila dapat kacau diaorang :D tapi nazri takde dalam gambar ni sbab dia jadi camera man kejap . hui hui.


thanks yuollss ^^
much love :)