Owner Post Them Follow Dash



Neina
Neina Story

assalamualaikum..


macam mana boleh jumpa blog ni? btw, hai!
cecepat la tekan pangkah dlm kotak merah tu kalau taknak rasa annoying bila baca.
i make it simple for u dear

what you need

Live your life to the fullest!
[since 2012]


CREDIT TO :
Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan

my two lovers

Dear my bloggy ..
hari ni hari jadi abi ngan bimo . *kucing aku . haha . knp? pelik aku ingt tarikh lahir diaorang?
cuma surat beranak je takde tau! 
hari ni cukup setahun umur budak berdua tu . daripada lahir sampai semalam aku bela dia .
what a sad news, pagi tadi aku bangun tido terus cari budak dua ekor tu nak wish birthday
lah konon . tup tup tgk 'mereka' dah tak ada . dada aku terus berdebar-debar . 
pergi dapur, tanya mama 'mana budak dua ekor tu?'
jawapan mama betul-betul nak buad aku pengsan kat situ jugak . 'papa dah buang' .
pendek je jawapan tu . dah cukup buad aku rasa nak menangis . tak bole tak bole, tahan . tahan .
malam semalam mmg 'diaorang' ada buad perangai . diaorang panjat atas bumbung then main
lari-lari . time nak tido pon main lari-lari lagi . that's why la papa buang diaorg kut .
hmm . kesian diaorang . hari lahir tak dapat hadiah . kena buang pulak tu :'(
lepas tu nenek pon datang . bising-bising . then ada la sikit pertengkaran antara mama aku ngn nenek .
biasa la org tua . asyik nak menang je . *nenek aku la*
aku yang tengah pgang pisau smbil potong timun nak buad sandwich tu rasa nak cucuk perut mulut2 yang bertekak tu pastu last sekali cucuk perut aku pulak . aman! tension tahap gaban betul pagi tu !
dalam fikiran mmg asyik pikir bila nak sambung belajar ni . bole duduk jauh dpd family yang 
menyakitkan hati ni . ahh bosan, masuk bilik , baring atas katil , tekup muka dgn bantal 
then ape lagi, nangis lar :'< hmmm . sampai ptg tak cakap dengan sape2 . sedih sangt . sungguh .
-
-
-
ni lah my two lovers . yang warna oren tu abi . yang warna klabu tu bimo .


miss u :'<