Owner Post Them Follow Dash



Neina
Neina Story

assalamualaikum..


macam mana boleh jumpa blog ni? btw, hai!
cecepat la tekan pangkah dlm kotak merah tu kalau taknak rasa annoying bila baca.
i make it simple for u dear

what you need

Live your life to the fullest!
[since 2012]


CREDIT TO :
Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan

Not now, maybe next time?

Dear my bloggy :)
hmm . mungkin tak ada rezeki . tajuk hari ni . hehe .
hari rabu yang lepas aku test jpj untuk kereta and moto . pukul 8 dah sampai sana . awal kan? 
haha . dah memang cenggitu . (tak excited pongg :P) . tunggu punya tunggu sampai pukul 9 tak mula lagi .
lambat gilak! pelbagai rasa bercampur baur dalam badan ni . nak Spm pun tak takut macam nih .
lan . nasha . zul . text bagi kata2  smangat . haha . thanks la korang :) 
tunggu punya tunggu, giliran aku pun sampai . nombor 22 ! nombor ketiga dari belakang -.- 
masa kat bukit tu okay, kat parking pun okay . sekali masuk 3 penjuru, nak kuar balik, aisehh .langgar tiang 
pulak -.- selama ni latihan ada la sekali aku langgar tiang . time ni pulak lah nak langgar lagi . so, ape lagi .
keputusannya KANDAS la . hmm . ok takpela mungkin tak ada rezeki . ramai jugak yang sangkut kat situ .
then bersiap sedia untuk bahagian 3 pulak (jalanraya) . kalau tadi takut, yang ni sangat-sangat lah takut .
masa ni, kena tunggu lama jugak . sambil tunggu tu sambil tengok kereta yang masuk bila ada yang dah siap test . kalau tgk yang bawak tu calon, lulus la tu . kalau yang bawak tu JPJ . masak lah -.- 
dah tentu2 nya failed -.- hmm . time giliran aku, okay masuk kereta, bagi salam . then buad 5 perkara macam biasa . pastu kuar la . belom sampai 1 km aku bawak, dia tarik stereng tu ke kiri . mak aih .
mcm trbangun dari berangan aku dibuatnya . pastu dia cakap " kereta dah dekat bru awak nak msuk, tadi jauh awk tak nak masuk. macam mana ni dik" pehh . sakitnya hati aku dgr dia ckp mcm tu . then aku pun jawab "saya nampak kereta tu jauh lagi cik" pastu dia membebel ntah ppe ntah . then dia suruh aku turun, dia yang bawak kereta tu . ahh mampuih! mmg dah sah2 kputusan kandas ah ni . bila dah balik tu, dia tnye umur bpe pe sume . pastu dia ckp takpe muda lagi . nnty boleh ambik lagi . hamboi sedapnya dia cakap mcm tu .
ingat aku ni banyak duit ke . huh! mulut hanya boleh senyum ,dalam hati Allah jela yang tahu mcm 
mana . nak nangis pun dah tak guna . malam tadi baca blog SITI HAJAR . alhamdulilah dapat 
ketenangan bila baca blog tu . Hajar selalu kaitkan ape yang berlaku pada dia dengan Allah and dia selalu tenang dgn msalah yang dia hadapi . knp aku tak bole? so, takpela mungkin ada hikmah di sebalik ape yang berlaku ni . kalau aku truskan drive hari tu mungkin ada sesuatu yang tak diingini berlaku . subhanallah . 
terima kasih ya Allah atas nikmat mu yang lain . Alhamdulillah ... :)